Traducere din limba engleză
Termeni de utilizare / Contract de utilizare
Acești termeni de utilizare, împreună cu Politica de confidențialitate (Politica GDPR) disponibilă pe website-ul www.helppy.com/privacy ("Politica de confidențialitate") și regulile, politicile, termenii și condițiile stabilite în prezentul contract, la care se face referire și/sau care au legătură cu acesta, toate fiind încorporate în prezentul prin referință, reprezintă în mod colectiv ”Contractul”.
Prezentul contract reprezintă acordul legal dintre dvs. („dvs.” sau „utilizatorul”) și Helppy Home FM SRL/Helppy și companiile afiliate, mamă sau filialele (în mod colectiv „Helppy” sau „noi”). Prezentul contract reglementează cum utilizați serviciile noastre și platforma ce facilitează comunicarea dintre utilizatori oferită de website-ul nostru www.helppy.com, așa cum poate fi modificat, relocat și/sau redirecționat în mod periodic („Website-ul”), precum și aplicațiile mobile oferite de noi („Aplicațiile”). Serviciile noastre, platforma, website-ul și aplicațiile sunt denumite în mod colectiv „Platforma Helppy”.
Prin accesarea, utilizarea sau înregistrarea în cadrul platformei Helppy sau oricărei parte a acesteia, ați luat la cunoștință și consimțiți în mod explicit să respectați termenii și condițiile prezentului contract și orice modificări sau adăugări ulterioare ale prezentului contract pe care le putem publica în mod periodic.
Prin utilizarea platformei Helppy, vă asumați și garantați că: (i) aveți cel puțin 18 ani împliniți, aveți cel puțin vârsta legală necesară în jurisdicția în care locuiți și sunteți, de altfel, capabil/ă de a încheia acorduri cu caracter obligatoriu și (ii) aveți dreptul, autoritatea și capacitatea de a încheia acest contract și de a respecta termenii și condițiile acestuia, și prin urmare le veți respecta. În cazul în care încheiați prezentul contract în numele unei companii sau a altei organizații, vă asumați și garantați că aveți autoritatea de a acționa în numele acelei entități și de a angaja entitatea respectivă în prezentul contract.
1. Platforma Helppy; Verificări istoric.
a. Platforma Helppy. Platforma Helppy este o platformă tehnologică care pune la dispoziție anumite servicii la domiciliu pentru persoane care caută astfel de servicii („Solicitanți”) pe care Helppy le prestează cu ajutorul personalului propriu și/sau furnizori de servicii la domiciliu angajați în mod obișnuit într-o activitate, ocupație și/sau afacere ce oferă serviciile solicitate („Furnizori”). Acele servicii solicitate în mod specific de către solicitanți, care urmează a fi prestate de furnizori, sunt denumite în continuare „Servicii profesionale”. Serviciile profesionale pot include livrarea, instalarea și/sau asamblarea mobilei și a altor sisteme și/sau obiecte obținute prin intermediul platformei Helppy sau de la un terț (”Bunuri”), dar nu vor include bunurile propriu-zise. Helppy nu oferă ea însăși bunuri. HELPPY, PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI HELPPY, OFERĂ INFORMAȚII ȘI SFATURI PROFESIONALE ȘI SE COMPORTĂ PRECUM UN FURNIZOR DE SERVICII DIVERSE: DE CURĂȚENIE, ANGAJAT HELPPY (HELPPYMAN), MESERIAȘ, INSTALATOR, TÂMPLAR ȘI ALTE SERVICII LA DOMICILIU.
b. Verificări de istoric. Helppy verifică istoricul furnizorilor (angajați sau parteneri). CU TOATE ACESTEA, FIECARE SOLICITANT AR TREBUI SĂ FIE PRECAUT ÎN CEEA CE PRIVEȘTE PROTECȚIA SIGURANȚEI ȘI PROPRIETĂȚII PERSONALE, AȘA CUM AȚI PROCEDA ÎN GENERAL CÂND INTERACȚIONAȚI CU PERSOANE NECUNOSCUTE.
2. Informații cu caracter personal; Conturi de utilizator.
a. Colectarea informațiilor dvs. cu caracter personal. Unele dintre materialele disponibile pe platforma Helppy pot necesita înregistrare prealabilă pentru a le putea accesa. Dacă doriți să accesați astfel de materiale, va fi necesar să vă înregistrați. Vă putem refuza înregistrarea dacă dvs. doriți să folosiți un nume de utilizator, o adresă de e-mail și un nume de afișare care sunt utilizate de altcineva; care pot fi interpretate drept uz de identitate falsă; care aparțin unei alte persoane; care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale altor persoane; care pot fi ofensatoare; sau pe care le respingem din orice alt motiv fondat. Atunci când completați înregistrarea pe website-ul nostru, vi se vor solicita anumite informații cu caracter personal. Sunteți de acord că informațiile ce vor fi furnizate sunt adevărate, exacte și complete și că veți actualiza aceste informații în mod prompt, odată ce au fost modificate.
b. Cont, parolă și securitate. Sunteți utilizatorul unic autorizat al contului dvs.. Sunteți responsabil/ă de păstrarea confidențialității numelui, parolei și a contului furnizate de către dvs. sau de către noi în urma accesării platformei Helppy. Sunteți singura persoană responsabilă pentru toate activitățile care se desfășoară prin intermediul parolei sau contului dvs., cu excepția cazurilor în care Helppy vă accesează contul pentru a face schimbări la solicitarea dvs., cum ar fi reprogramarea unei date pentru furnizare de servicii. Helppy nu are control asupra folosirii contului unui utilizator de către acesta sau de către terți și declină în mod explicit orice responsabilitate ce derivă din aceasta. În cazul în care suspectați că o parte neautorizată s-ar putea să vă utilizeze parola sau contul sau suspectați orice altă încălcare de securitate, trebuie să ne contactați imediat la www.helppy.com/help. Nicio clauză din această secțiune nu va afecta drepturile lui Helppy de a limita sau de a înceta utilizarea platformei Helppy, conform prevederilor din secțiunea 4(b) de mai jos.
c. Dovadă de identitate. Dvs. ne veți furniza dovezi de identitate la solicitarea noastră rezonabilă și periodică.
d. Mesaje text și apeluri telefonice. Prin folosirea platformei Helppy, consimțiți și sunteți de acord în mod explicit să acceptați și să primiți comunicări din partea noastră, inclusiv prin fax, mesaje text (SMS-uri), apel, notificări automate și alte metode rezonabile pe oricare dintre numerele de contact sau adresele dvs., pentru a vă putea furniza serviciile prevăzute pe platforma Helppy, pentru a servi contului dvs., pentru a adresa în mod rezonabil probleme care privesc contul dvs., inclusiv, însă fără a se limita la, notificările despre sau confirmând întâlniri pe care le-ați programat sau pentru alte scopuri legate în mod rezonabil de cererea dvs. de servicii și de afacerea noastră, inclusiv email-uri legate de marketing. Taxe standard ale opțiunii de mesagerie prin text făcute de furnizorul dvs. de servicii mobile se vor aplica mesajelor pe care le trimitem. Prin intermediul consimțământului dat pentru a fi contactat(ă) de către Helppy, luați la cunoștință și sunteți de acord că puteți primi comunicări, inclusiv comunicări de marketing generate în mod automat de sistemele de apelare telefonică și/sau care transmit mesaje preînregistrate, trimise de către și în numele Helppy, a afiliaților săi, a filialelor sale, a companiilor-mamă și/sau utilizatorilor/furnizorilor, inclusiv, dar fără a se limita la: comunicări operaționale care privesc contul dvs. sau utilizarea platformei sau serviciilor Helppy, actualizări privind funcții noi sau deja existente ale platformei Helppy, comunicări privind promoții pe care le desfășurăm și noutăți privind Helppy și dezvoltări în industrie. Sunteți de acord că, prin utilizarea platformei Helppy și solicitând serviciile furnizorilor, intrați într-o relație de afaceri cu Helppy și/sau furnizorii și prin urmare sunteți de acord să fiți contactat/ă de către Helppy și/sau de către furnizori. Luați la cunoștință faptul că nu sunteți obligat/ă să vă dați consimțământul pentrua primi mesaje promoționale deoarece nu reprezintă o condiție pentru a utiliza platforma și serviciile Helppy. Dacă un număr de contact pe care l-ați furnizat nu vă mai aparține, sunteți de acord să ne trimiteți, în mod prompt, o notificare prin care să ne informați că nu mai puteți fi contactat/ă la acest număr. Vă asumați faptul că ați primit și că sunteți autorizat/ă să ne comunicați consimțământul ca oricare utilizator autorizat al contului dvs. să fie contactat de noi conform descrierii din această Secțiune. Sunteți de acord ca toate consimțămintele acordate la această Secțiune vor fi valabile și după anularea contului dvs.. Puteți opta oricând să nu primiți mesaje text sau apeluri telefonice promoționale sau de marketing din partea Helppy. Puteți opta să nu mai primiți niciun mesaj text tip SMS din partea Helppy (inclusiv mesaje informaționale sau tranzacționale) trimițând ca răspuns cuvântul ”STOP” la un mesaj text primit din partea noastră; cu toate acestea, dacă optați să nu mai primiți niciun mesaj, este posibil ca acest lucru să aibă un impact asupra utilizării dvs. a platformei sau serviciilor Helppy. Totodată, vă aducem la cunoștință faptul că Helppy sau un furnizor de servicii terț angajat de acesta poate înregistra apelurile efectuate la serviciul de asistență clienți după ce primiți o notificare și vă dați acordul în acest sens, pentru a vă putea asista atunci când contactați operatorii noștri de asistență clienți.
e. E-mailuri. Helppy poate să vă trimită confirmări și alte e-mailuri tranzacționale privind serviciile furnizorilor. Helppy și afiliații acesteia, filialele sale, companiile-mamă pot, de asemenea, să vă trimită mesaje cu privire la alte servicii care v-ar putea interesa (”E-mailuri Promoționale”). Puteți oricând să vă anulați abonamentul la e-mailurile promoționale prin apăsarea butonului de ”anulare abonament” din comunicările noastre prin e-mail sau contactându-ne.
3. Plăți; Servicii recurente și debite recurente; Garanția de servicii Helppy; Creanțe; Modificări ale serviciului pentru conturi inactive.
a. Plăți. Solicitanții au posibilitatea de a plăti în avans sau după ce sunt efectuate serviciile pentru acele servicii profesionale pe care le OBȚIN prin platforma Helppy ("Plățile"). Dacă Solicitantul alege plata în avans, înainte de serviciile profesionale deja programate, vom debita din cardul de credit al solicitantului suma aprobată de către acesta pe platforma Helppy cu privire serviciile pe care le-a comandat solicitantul și pentru toate achizițiile și plățile pentru costuri de rambursare, taxe, cheltuieli și impozite aplicabile care au legătură cu un serviciu profesional; astfel, prin prezentul, solicitantul ne autorizează să debităm aceste sume din cardul de credit înregistrat în contul solicitantului de pe platforma Helppy. Vom folosi serviciile unui terț pentru a prelucra informațiile cardului de credit. Prin acceptarea prezentului contract, acordați lui Helppy (sau unui operator terț de prelucrare a plăților din partea lui Helppy) permisiunea de a debita cardul de credit, cardul de debit sau alte metode aprobate de plată ce sunt înregistrate în cont, în vederea plății taxelor pe care le datorați lui Helppy. În funcție de tranzacția pe care ați selectat-o sau serviciile pe care le-ați solicitat, Helppy poate să debiteze această taxă o dată sau în mod recurent. Toate informațiile pe care le furnizați în legătură cu o achiziție, tranzacție sau alte interacțiuni de tranzacție monetară cu serviciile furnizorilor trebuie să fie exacte, complete și actualizate. Sunteți de acord să suportați toate sumele atrase de utilizatorii cardurilor dvs. de credit, cardurilor de debit sau ale altor modalități de plată folosite în legătură cu achiziții, tranzacții sau alte interacțiuni de tranzacție monetară cu Helppy la prețurile efective atunci când aceste sume au fost atrase. Cu excepția garanției de servicii Helppy din secțiunea 3(d), nu vor fi oferite restituiri sau credite odată ce a fost debitat cardul de credit al solicitantului, cu excepția cazurilor în care se acordă, la discreția noastră, restituiri și credite în circumstanțe extenuante, ca rezultat al unor promoții specifice sau pentru a corecta orice greșeli pe care le-am făcut. În ciuda faptului că vom depune toate eforturile rezonabile din punct de vedere comercial pentru a asigura securitatea tuturor informațiilor privind cardurile de credit sau a tuturor informațiilor, declinăm în mod explicit orice responsabilitate pentru orice pagubă survenită din divulgarea informațiilor către persoane terțe, iar dvs. sunteți de acord să ne exonerați de orice pagube ce pot rezulta din aceasta.
b. Prețul serviciului. Prețul unui serviciu profesional (”Prețul serviciului”), așa cum este stabilit de Helppy, depinde de factori precum locația și cât de frecvent este comandat un serviciu recurent, iar termenii de plată pot varia. Prin urmare, aceleași servicii profesionale pot implica un cost diferit în locații diferite sau dacă serviciile profesionale sunt comandate mai rar. Însă, veți fi notificat/ă înainte cu privire la asemenea creșteri ale prețului serviciului prin intermediul unui aviz, pentru a vă oferi posibilitatea de a anula serviciul recurent stabilit în prezentul contract.
c. Suprafetele spatiilor (apartamente, case, vile)
Garsoniera/Studio -Suprafata<45 mp
Apartament cu 2 camere 46 mp<Suprafata<65 mp
Apartament cu 3 camere 66 mp<Suprafata< 80 mp
Apartament cu 4 camere 81 mp<Suprafata<110 mp
Apartament/Casa/Vila peste 4 camere Suprafata<150 mp
*Pentru imobile cu suprafete mai mari de 150mp se va cere oferta personalizata.
d. Serviciu recurent cu reînnoire automată și debite recurente.
(i) Serviciu recurent: Atunci când solicită anumite servicii profesionale, solicitanții pot aleage ca serviciile furnizorilor să fie repetate în mod regulat (”Servicii recurente”). De exemplu, un solicitant poate să aleagă ca o activitate de curățare să se desfășoare o dată la fiecare două săptămâni. Atunci când solicitantul alege un serviciu recurent, platforma Helppy va programa în mod automat ca serviciul recurent respectiv să se desfășoare și la date ulterioare, pe o perioadă nedeterminată, la frecvența cerută de solicitant. Helppy nu poate garanta că același furnizor va fi disponibil pentru fiecare programare a serviciului recurent și nici nu poate garanta că programările pentru serviciile recurente nu vor fi anulate.
(ii) FACTURARE, DEBITE RECURENTE ȘI REÎNNOIRE AUTOMATĂ: Atunci când solicitantul se înregistrează pentru un serviciu recurent, acesta va fi taxat imediat pentru operațiunea inițială. DIN MOMENTUL ACELA, ACORDUL SOLICITANTULUI DE A PLĂTI PENTRU SERVICII PROFESIONALE VA FI REÎNNOIT ÎN MOD AUTOMAT, IAR CARDUL DE CREDIT AL SOLICITANTULUI VA FI DEBITAT CU ACEEAȘI SUMĂ NEPROMOȚIONALĂ, CARE A FOST COMUNICATĂ SOLICITANTULUI ÎN MOMENTUL ÎN CARE S-A ÎNREGISTRAT PENTRU SERVICIILE RECURENTE, ÎNAINTE DE FIECARE PROGRAMARE A SERVICIULUI FURNIZORULUI, PRECUM ȘI PENTRU ORICE TAXĂ SAU COST DE ANULARE APLICABIL.
(iii) ANULAREA SERVICIILOR RECURENTE CARE SE REÎNNOIESC ÎN MOD AUTOMAT: Solicitanții pot să anuleze serviciile recurente care se reînnoiesc în mod automat ORICÂND prin vizitarea Centrului de Asistență Helppy la adresa www.helppy.com/help sau trimițând o cerere de anulare la adresa office@helppy.ro. SOLICITANȚII TREBUIE SĂ ANULEZE SERVICIUL CU CEL PUȚIN DOUĂZECI ȘI PATRU DE ORE ÎNAINTE DE URMĂTORUL SERVICIU AL FURNIZORULUI PENTRU A EVITA PERCEPEREA DE TAXE DE ANULARE ȘI/SAU PENTRU URMĂTORUL SERVICIU PROFESIONAL, ÎN CONFORMITATE CU POLITICA DE ANULARE A HELPPY CARE ESTE STIPULATĂ ÎN ARTICOLUL 4(d).
e. Garanția serviciilor Helppy.
i. Garanția serviciilor Helppy presupune anumite protecții suplimentare limitate prevăzute de Helppy pentru serviciile profesionale. Sub rezerva excluderilor de mai jos, a termenilor și condițiilor și a limitărilor din prezentul contract, dacă sunteți nemulțumit/ă de modul în care a fost efectuat un serviciu profesional, Helppy, la propria discreție, fie va (a) solicita reefectuarea serviciului profesional sau (b) vă va despăgubi cu suma minimă de: (1) sub rezerva excluderilor de mai jos, până la 2000 de euro pe eveniment pentru pierderile survenite în urma pagubelor materiale care sunt rezultate directe ale neglijenței unui furnizor în timpul prestării unui serviciu aferent sau (2) până la 1000 de euro pentru pierderile survenite din pagube ale podelelor sau ale obiectelor conținând granit, marmură sau alte obiecte din piatră, care rezultă din neglijența directă a unui furnizor în timpul prestării unui serviciu aferent sau (3) până la 2500 de euro, cumulativ, pentru pierderile survenite din furtul de proprietate a solicitantului comis de către un furnizor în timpul prestării unui serviciu aferent. Solicitantul de servicii este eligibil pentru a beneficia de garanția pentru serviciile Helppy în cazul în care aceasta raportează o problemă în cel mult patruzeci și opt (48) de ore de la programarea serviciului profesional către serviciul nostru de asistență prin accesarea Centrului de Asistență Helppy la adresa www.helppy.com/help sau trimițând o cerere la adresa office@helppy.ro. Dacă solicitantul de servicii nu raportează situația în cel mult patruzeci și opt (48) de ore din momentul în care furnizorul a finalizat serviciul profesional, reclamația va fi neeligibilă pentru a beneficia de garanția serviciului Helppy. Pentru serviciile recurente, fiecare serviciu profesional este tratat drept o întâmplare separată.
ii. Dacă dețineți asigurare ce oferă acoperire în caz de reclamații, cum ar fi asigurare de chiriaș, asigurare de proprietar, asigurare de automobil sau poliță de responsabilitate extinsă (”Asigurare personală”), sunteți de acord că asigurarea dvs. personală este primară, iar garanția de servicii Helppy este secundară. Garanția de servicii Helppy va despăgubi doar pierderi în măsura în care acestea nu sunt acoperite de asigurarea dvs. personală și numai în felul în care este permis în prezentul contract.
iii. Un solicitant va beneficia de acoperirea garanției Helppy pentru un serviciu profesional, sub rezerva excluderilor din subsecțiunea (v) de mai jos, cu condiția ca:
Serviciul profesional să fie plătit în mod integral, prin intermediul platformei Helppy;
Solicitantul să nu încalce prevederile prezentului contract;
Solicitantul să raporteze reclamația în cel mult 48 de ore din momentul finalizării serviciului profesional de către furnizor.
Contul de Helppy al solicitantului nu prezintă taxe datorate sau sume restante față de Helppy;
Solicitantul a identificat existența unor obiecte fragile sau a altor obiecte casante și a comunicat locația și identitatea acestor obiecte furnizorului înainte de începerea serviciului profesional; și
Solicitantul a declarat și a securizat toate obiectele de valoare, înainte de începerea unui serviciu profesional.
iv. Ce este exclus din garanția de servicii Helppy? ”Garanția serviciilor Helppy” nu acoperă următoarele:
Pierderi survenite în urma calamităților naturale, inclusiv, dar fără a se limita la, poluare, cutremure sau evenimente care țin de vreme, precum uraganele sau tornadele;
Pierderi survenite în urma întreruperii afacerilor, pierderi de piață, pierderi de venituri și/sau pierderi de funcționalitate sau utilizare;
Pierderi survenite din pagube materiale și furt care depășesc valoarea inițială și/sau valoarea de înlocuire pentru astfel de proprietăți, fără deprecieri standard;
Pierderi survenite din acțiuni sau din omiteri ale solicitantului sau aleunui terț;
Pierderi survenite din defecte de fabrică sau ale producătorului;
Pierderi survenite în urma unor pagube sau condiții deja existente ale unui obiect sau ale unei proprietăți;
Pagube survenite din cauza obiectelor furnizate de solicitant sau din cauza recomandărilor solicitantului (de ex. dacă un fabricant recomandă fixarea unor articole de mobilă de perete, iar solicitantul refuză să fixeze mobila, etc.);
Pierderi survenite în urma inundațiilor și/sau daunelor cauzate de apă, inclusiv mucegai, fungi sau bacterii;
Pierderile survenite din cauza produselor conținând materiale periculoase sau dăunătoare, acte de terorism, produsele defectuoase sau poluare;
Pierderile de numerar, carduri de cadouri pentru terți și titluri de valoare;
Pierderi rezultate în urma unor acțiuni greșite intenționate ale furnizorului;
Pierderi rezultate în urma uzurii normale;
Pierderi pentru obiectele care își mențin funcționalitate (de ex. defect minor de aspect, uzură normală, un televizor care are rama zgâriată);
Pierderi ale obiectelor de artă, care includ, fără a se limita la, picturi, gravuri, fotografii imprimate, imagini, tapițerii, sticlă rară sau vitraliu, ferestre din vitraliu, covoare scumpe, statui, sculpturi, mobilă veche, bijuterii vechi, bric-á-brac, obiecte din porțelan, mașini vechi, monede, timbre sau alte obiecte de colecție, colecții, blănuri, bijuterii, pietre prețioase, metale prețioase și alte obiecte rare, sau care prezintă valoare istorică;
Pierderi pentru avarii apărute dincolo de zona specifică afectată (de ex. în cazul în care parchetul este avariat, pierderea este limitată la costul de înlocuire a porțiunii afectate în metri pătrați după deducerile pentru uzura morală și pentru deprecierea fizică);
Avarii ce țin de pierderea funcționalității, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi ale funcționalității proprietății, mobilei, și costurile de depozitare, de mutare și de asigurare a mobilei împotriva pierderii funcționalității;
Pierderi ale obiectelor care au valoare sentimentală sau intangibilă nedocumentată;
Pierderi sau avarii legate de achiziția neautorizată, de accesul la, distrugerea și/sau pierderea datelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la, filme, registre, manuscrise, desene sau fotografii, date, informații, înregistrări audio sau video, fișiere, fapte, programe și alte materiale stocate ca sau pe dispozitiv, create sau utilizate sau transmise pe și din software de computere, inclusiv sisteme și aplicații software, hard discuri sau floppy discuri, CD-ROM-uri, casete, drive-uri, celule, dispozitive de procesare a datelor, stocare de date în cloud, și orice alt dispozitiv folosit cu echipamentele controlate în mod electronic;
Pierderi legate de reparații în afara ariei în care se desfășoară serviciile profesionale;
Pierderi de animale de companie, răspundere proprie sau avariere de spații comune;
Pierderi survenite din costurile de livrare și/sau livrarea de obiecte de schimb și/sau suferite în urma achiziției obiectelor originale și/sau de schimb;
Pierderi din furturi care nu prezintă un raport valid de la poliție, dacă este solicitat de către Helppy; pierderi care prezintă documentație insuficientă; și
Pierderi care se produc după sau care nu au legătură cu prestarea serviciului furnizorului;
Pierderi implicând produse sau servicii ori utilizări ale acestora, care sunt interzise;
Pierderi datorate unor defecte imprevizibile sau latente în cadrul sediului;
Pierderi legate de servicii care nu sunt rezervate în mod explicit prin intermediul platformei; și
Pierderi raportate de terți.
v. Cum depun o reclamație? Prima raportare a unei reclamații trebuie făcută în cel mult 48 de ore de la completarea serviciului aferent de către furnizor. După primul raport, vi se va solicita să completați formularul pentru întreaga reclamație în cel mult 7 zile de la primire. Dacă nu completați formularul de reclamații în totalitate în cel mult 7 zile de la primire, nu veți mai fi eligibil/ă pentru a beneficia de garanția pentru serviciile Helppy. Vă rugăm să citiți termenii și condițiile înainte de a depune o reclamație. Toate reclamațiile vor fi revizuite în funcție de caz. În timpul procesului de evaluare a reclamațiilor în cadrul Helppy, se poate să vi se solicite să furnizați detaliat în scris: (1) dovada de proprietate asupra obiectului avariat/pierdut; (2) dovada de valoare a obiectului avariat/pierdut; și (3) dovada avariei sau a pierderii. Dacă sunt solicitate astfel de informații, aveți la dispoziție 30 de zile de la data solicitării să trimiteți la Helppy informațiile solicitate. Dacă nu furnizați informațiile solicitate în perioada alocată de 30 de zile și/sau nu contactați Helppy pentru a putea prelungi această perioadă de timp, reclamația va fi considerată încheiată și nu veți mai fi eligibil pentru a beneficia de garanția pentru servicii Helppy. De asemenea, sunteți de acord: (A) să protejați orice proprietate avariată care stă la baza unei reclamații de daune suplimentare; (B) asistați și permiteți accesul Helppy și asiguratoriilor săi pentru a putea inspecta și face copii, fotografii și înregistrări ale tuturor obiectelor care au legătură cu reclamația; (C) să acceptați reparațiile și/sau remedierile făcute de către un furnizor; (D) să acceptați o înlocuire numai în cazul în care reparațiile nu reprezintă o opțiune; (E) depuneți materialele solicitate până la data subliniată de echipa Helppy pentru soluționarea probleme; și (F) să acceptați că un obiect înlocuit este supus deprecierii standard. Dacă oricare parte a reclamației dvs. a fost aprobată, atunci, drept condiție pentru obținerea despăgubirilor conform garanției de servicii Helppy, va fi necesar să executați și să restituiți Helppy contractul de eliberare de răspundere în cel mult 14 zile de la primirea contractului de eliberare de răspundere de la Helppy și să atribuiți lui Helppy sau asiguratorul acestuia orice drepturi și remedieri pe care le-ați avea pentru a putea recupera sumele care v-au fost plătite în baza unei reclamații aprobate de oricare dintre părțile responsabile din punct de vedere financiar de aprobarea reclamațiilor și orice drepturi cu privire la orice proprietate recuperată. Contractul de eliberare de răspundere va fi anulat și considerat nul de drept dacă nu este semnat și restituit la Helppy în cel mult 14 zile de la data la care l-ați primit, iar reclamația nu va mai fi eligibilă de a beneficia de garanția pentru serviciile Helppy.
4. Durată și reziliere; Anularea serviciilor profesionale
a. Durată. Prezentul contract va continua în vigoare deplină până când va fi reziliat de dvs. sau de noi.
b. Reziliere de către Helppy. Putem rezilia acest contract sau anula ori suspenda dreptul dvs. de a folosi platforma Helppy în orice moment și din orice motiv sau fără motiv (inclusiv, dar fără a se limita la, în cazul în care considerăm că ați încălcat prezentul contract sau orice politică publicată pe Platforma Helppy sau dacă descoperim că v-ați angajat într-un comportament necorespunzător și/sau ofensator (în mod colectiv, „Conduită interzisă”), oferindu-vă o notificare scrisă sau prin e-mail privind o astfel de reziliere la adresa fizică sau de e-mail pe care ați furnizat-o, iar rezilierea va intra în vigoare imediat după o astfel de notificare.
Cu excepția cazului în care anulăm sau suspendăm dreptul dumneavoastră de a utiliza Platforma Helppy din cauza oricărei conduite interzise, vă vom rambursa integral plățile pentru serviciile profesionale care nu au fost efectuate sau finalizate. Dacă vă anulăm sau vă suspendăm contul din orice motiv, vi se interzice înregistrarea și crearea unui cont nou cu numele dvs., un nume fals sau împrumutat sau numele oricărui terț, chiar dacă puteți acționa în numele terței părți. În afară de anularea sau suspendarea contului, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale adecvate, inclusiv, dar fără a se limita la, soluționarea daunelor civile, penale și hotărâri judecătorești de restricționare. La anularea contului, Helppy poate șterge contul și toate informațiile din acesta. Nu aveți drepturi de proprietate asupra contului.
c. Reziliere de către dvs. Puteți rezilia acest contract prin încetarea utilizării în mod complet și permanent a platformei Helppy (cu condiția să nu existe servicii profesionale restante comandate cu parola sau contul dvs.) și prin închiderea oricărui cont pe care l-ați deschis pe Platforma Helppy. Dacă încercați să reziliați prezentul contract, în timp ce încă există Servicii Profesionale restante comandate cu parola sau contul dvs., prezentul Contract nu se reziliază până când aceste Servicii Profesionale nu au fost efectuate sau anulate, așa cum este permis de Helppy.
d. Politica de anulare pentru anularea serviciului de către Solicitant
Politica de anulare a Helppy (ce poate fi consultată pe www.helppy.com/help) pentru servicii profesionale specifice este următoarea: Solicitanții își pot anula oricând programările pentru Serviciile Profesionale programate prin intermediul Platformei Helppy, cu respectarea următoarelor condiții: (i) dacă un solicitant anulează cu mai mult de 24 de ore înainte o programare a serviciului profesional programat, nu există nicio taxă de anulare; (ii) dacă un solicitant anulează cu 2-24 ore înainte o programare a serviciului profesional programat, solicitantului i se va percepe o taxă de anulare de 75 RON; și (iii) în cazul în care Solicitantul anulează cu 2 ore înainte o programare a serviciului profesional programat, Solicitantului i se va percepe suma integrală a Serviciului Profesional. Această politică de anulare se aplică atât pentru rezervările unice ale Serviciului Profesional, cât și pentru programările repetate ale Serviciului Profesional. O programare pentru Serviciul Profesional poate fi anulată prin intermediul Centrului de asistență Helppy la www.helppy.com/help sau prin trimiterea unei notificări de anulare la office@helppy.ro.
e. Abonament Helppy.
(i) Abonament Helppy: Periodic, Helppy poate oferi Solicitanților posibilitatea de a achiziționa serviciile profesionale care sunt rezervate și plătite direct pe Platforma Helppy cu o reducere, cu condiția ca Solicitantul să fie de acord să achiziționeze un abonament anual sau lunar Helppy („Abonament Helppy”). Eventualele reduceri obținute prin intermediul Abonamentului Helppy nu pot fi combinate sau utilizate cu alte reduceri, cupoane sau oferte la Serviciile Profesionale.
5. Zone de postare. Platforma Helppy poate conține bloguri, mesaje, aplicații, oportunități de a oferi recenzii, postări de locuri de muncă, zone de chat, grupuri de știri, forumuri, comunități și / sau alte facilități de mesaje sau comunicare care permit utilizatorilor să comunice cu alți utilizatori și cu Helppy (colectiv "Zone de postare"). Unele zone din Zonele de postare din cadrul Platformei Helppy vor fi publice, iar Helppy nu va fi responsabilă pentru informațiile sau materialele postate în astfel de zone publice. Helppy poate, la discreția sa, să făcă publice ce ați postat într-o zonă nepublică a Platformei Helppy. Puteți utiliza Zonele de postare numai pentru a trimite și primi mesaje și materiale care sunt relevante și adecvate forului aplicabil și care respectă prezentul contract. „Informațiile dvs.” sunt definite ca orice informații și materiale pe care ni le furnizați nouă sau altor utilizatori în legătură cu înregistrarea dvs. și pentru utilizarea platformei Helppy, inclusiv, dar fără a se limita la, informații și materiale care sunt postate sau transmise pentru utilizare în Zonele de postare. Sunteți singurul responsabil pentru informațiile dvs. și noi suntem doar un mijloc pasiv pentru distribuirea și publicarea online a informațiilor dvs. Declarați și garantați că informațiile dvs.: (a) vor respecta în orice moment prezentul contract, inclusiv, dar fără a se limita la, Secțiunea 7 (Reguli de utilizare a Platformei Helppy) de mai jos și la Secțiunea 2 (Informații personale; Conturi de utilizator) de mai sus; și (b) nu vor crea nicio răspundere pentru noi și nu ne vor face să pierdem (integral sau parțial) serviciile Furnizorilor de Internet (ISP), clienților sau ale altor parteneri sau furnizori. Prin prezenta, ne acordați un drept neexclusiv, transferabil, la nivel mondial, perpetuu, irevocabil, fără redevență, sublicențiabil (prin mai multe niveluri), de a utiliza, găzdui, stoca, reproduce, modifica, crea lucrări derivate, comunica, publica, realiza public, afișa și distribui public toate informațiile dvs. care sunt postate în Zonele de postare de pe sau prin intermediul contul dvs. pe Platforma Helppy, incluzând, dar fără a se limita la, toate imaginile, videoclipurile, lucrările muzicale și textele incluse în astfel de postări și către alte persoane și / sau entități pe care Helppy le poate desemna. Drepturile pe care le acordați în această licență au scopul limitat de operare, publicitate, marketing, promovare și îmbunătățire a platformei Helppy. Ne rezervăm dreptul de a elimina postările din Zonele de postare, la discreția noastră.
6. Reguli de folosire a platformei Helppy
Pe durata acestui contract, Solicitanții pot utiliza platforma Helppy numai pentru uzul personal (sau în scopul utilizării sale de către o persoană, inclusiv o societate sau o organizație pe care o reprezentați în mod legal). Solicitanții pot utiliza Platforma Helppy pentru a solicita servicii profesionale numai în locațiile în care aceștia sunt autorizați prin lege să solicite prestarea unor servicii profesionale. Solicitanții nu pot să utiliza platforma Helppy în alte scopuri sau pentru eforturi comerciale de orice fel fără consimțământul nostru prealabil și explicit, oferit în scris. Solicitanții acceptă să trateze Furnizorii în mod politicos și în conformitate cu legea aplicabilă, să le ofere un mediu de lucru sigur și adecvat, care să fie în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile, și să coopereze în mod rezonabil cu Furnizorii, pentru a le permite acestora să furnizeze serviciile profesionale. Solicitanții sunt de acord să se conformeze cerințelor noastre și altor politici desemnate pe site. Solicitantul recunoaște că Furnizorul ales de el poate fi indisponibil din când în când. NU veți avea dreptul să utilizați platforma Helppy (inclusiv, dar fără a se limita la Zone de postare) pentru a efectua oricare dintre următoarele acțiuni:
Să încărcați fișiere care conțin viruși, cum ar fi fișierele Trojan, fișiere corupte sau oricare alt software similar care ar putea deteriora funcționarea calculatorului altei persoane.
Să încărcați fișiere care conțin software sau alte materiale care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau drepturile la confidențialitate sau publicitate ale oricărei părți terțe.
Să defăimați, abuzați, hărțuiți, amenințați sau încălcați în orice alt mod drepturile legale (cum ar fi, dar fără a se limita la, drepturile de confidențialitate și de publicitate) ale altora, inclusiv, dar fără a se limita la, ale personalul nostru și ale altor utilizatori.
Să postați o recenzie sau evaluare, cu excepția cazului în care o astfel de recenzie sau evaluare conține opinia dumneavoastră independentă, onestă și autentică.
Să folosiți platforma Helppy sau oricare alt serviciu profesional în orice scop sau în orice mod care încalcă legislația locală, națională sau internațională.
Să publicați, postați, încărcați, distribuiți sau difuzați orice subiect profan, defăimător, fals, înșelător, fraudulos, amenințător sau ilegal, nume, materiale sau informații, sau orice materiale, informații sau conținut care implică vânzarea de articole contrafăcute sau furate.
Să faceți publicitate sau să oferiți spre vânzare orice bunuri sau servicii în orice scop comercial sau să solicitați ocuparea unui loc de muncă sau intrați într-un contract pentru lucrări care nu sunt relevante pentru serviciile oferite prin intermediul platformei Helppy. Nu puteți solicita, face reclamă sau contacta sub orice formă utilizatorii pentru ocuparea unui loc de muncă, contractare sau în orice alt scop care nu are legătură cu serviciile profesionale facilitate prin intermediul platformei Helppy, fără acordul nostru în scris.
Să utilizați platforma Helppy pentru a colecta nume de utilizatori și/sau adresele de e-mail ale membrilor prin mijloace electronice sau prin alte mijloace, fără acordul nostru prealabil și explicit, oferit în scris.
Să efectuați sau să trimiteți chestionare, concursuri, scheme piramidale sau scrisori în lanț.
Să vă dați drept o altă persoană sau să permiteți oricărei alte persoane sau entități să utilizeze datele dvs. de identificare pentru a posta sau vizualiza comentarii sau pentru a utiliza în alt scop contul dvs.
Să postați același mesaj în mod repetat (procedeu denumit „trimiterea de mesaje spam”). Acest procedeu este strict interzis.
Să descărcați orice fișier postat de un alt utilizator despre care știți sau ar trebui să aveți cunoștințe rezonabile că nu poate fi distribuit în mod legal prin intermediul platformei Helppy, sau să postați sau încărcați orice conținut pentru care nu ați obținut drepturile sau permisiunile necesare pentru a-l utiliza în mod corespunzător.
Să restricționați sau să împiedicați felul în care alt utilizator dorește să folosească și să beneficieze de platforma Helppy.
Să insinuați sau să susțineți că orice declarații pe care le faceți sunt aprobate de noi, fără acordul nostru scris prealabil.
Să folosiți procedee de inginerie inversă, dezasamblare, decompilare, traducere, modificare, adaptare, contractare, sublicențiere, alterare, copiere, distribuire, hacking sau care să interfereze cu buna funcționare a platformei Helppy, a serverele sale sau oricărei rețele conectate la aceasta, să utilizați un robot, procese de tip spider, procese manuale și/sau automate sau dispozitive pentru a extrage date, procedee tip data-crawl, ștergerea sau indexarea conținutului de pe platforma Helppy în orice fel; sau să încercați oricare dintre cele menționate mai sus.
Să eliminați sau să modificați, vizual sau de altă natură, orice drepturi de autor, mărci comerciale sau mărci și drepturi de proprietate deținute de noi.
Să încărcați conținut care este ofensator și/sau dăunător, inclusiv, dar fără a se limita la conținut care pledează, susține, trece cu vederea sau promovează rasismul, bigotismul, ura sau vătămarea fizică de orice fel împotriva oricărui individ sau grup de persoane.
Să încărcați conținut care oferă materiale sau acces la materiale obscene, adulte sau sexuale sau care exploatează pe oricine, în special persoanele sub 18 ani, într-un mod abuziv, violent sau sexual.
Să vă înregistrați pentru a utiliza platforma Helppy sub diferite nume de utilizator sau identități, după ce contul dvs. a fost suspendat sau anulat.
Să copiați cu exactitate sau să arhivați orice parte a platformei Helppy sau orice conținut sau material de pe platforma Helppy, fără acordul scris dat de Helppy.
Să falsificați orice antet TCP/IP sau orice parte a informațiilor din antet din orice e-mail sau newsgroup sau să furnizați reprezentări false sau înșelătoare în informațiile legate de expeditor, linia de subiect, localizator sau din conținutul oricărui mesaj electronic.
Să alterați datele transmise fără acordul Helppy.
Să cumpărați produse în scopul revânzării ulterioare.
7. Promoții speciale; Carduri de cadouri și Vouchere
Modificări ale Promoțiilor. Putem oferi, în mod periodic, anumite oportunități promoționale Solicitanților. Toate promoțiile vor fi efectuate la discreția noastră și pot fi activate, modificate sau eliminate în orice moment de noi, fără notificare prealabilă.
Cupoane promoționale
Cupoanele promoționale sunt eligibile numai pentru serviciile specifice desemnate de Helppy. Cupoanele promoționale sunt valabile numai pentru o perioadă de timp limitată și expiră la data indicată atunci când primiți cuponul promoțional aplicabil. Neutilizarea cupoanelor promoționale înainte de această dată de expirare va duce la pierderea cuponului promoțional. Helppy își rezervă dreptul de a anula cupoanele promoționale în orice moment. Nu se vor acorda restituiri pentru orice cupoane promoționale expirate sau anulate.
Cupoanele promoționale Helppy nu au nicio valoare intrinsecă, nu sunt rambursabile în numerar, nu au nicio valoare în numerar și servesc doar ca mijloc de recunoaștere și de stimulare a utilizării platformei Helppy. Cupoanele promoționale nu pot fi achiziționate în numerar, iar Helppy nu vinde cupoane promoționale. Cupoanele promoționale sunt nerambursabile.
Cupoanele promoționale nu vor putea fi folosite pentru nicio vânzare, utilizare, încasare brută sau pentru taxe similare bazate pe tranzacții care pot fi aplicabile pentru dvs. și/sau pentru onorarii sau taxe pentru utilizarea oricăror servicii neeligibile.
Contul dvs. Helppy va fi facturat pentru toate taxele și tarifele provenite din utilizarea oricăror servicii neeligibile. Fiecare cupon promoțional poate fi utilizat numai o singură dată, iar contul dvs. Helppy va fi facturat pentru toate taxele și tarifele provenite din utilizarea oricărui serviciu eligibil care depășește valoarea cuponului promoțional disponibil.
Reduceri pentru recomandări
În cazul în care vi se atribuie un cod prin care îi puteți recomanda unui prieten platforma Helppy în schimbul unei reduceri de recomandare, nu veți utiliza nicio modalitate de marketing online sau de publicitate pentru a promova un astfel de cod sau pentru a crește în mod artificial numărul creditelor acordate. De exemplu, nu puteți posta, solicita sau permite unei terț părți să posteze un astfel de cod pe un site de cupoane și nu puteți utiliza servicii plătite de marketing, publicitate online, postări pe forum, postări în grupuri de știri sau poștă electronică globală pentru a disemina un astfel de cod. Puteți partaja acest cod numai cu prietenii și cunoștințele dvs. în scopuri legitime de recomandare, conform celor hotărâte de noi, la propria noastră discreție. Reducerile pentru recomandările Helppy sunt rambursabile numai pentru servicii profesionale. Reducerile pentru recomandări nu au nicio valoare în numerar și nu sunt rambursabile în numerar, cu excepția cazului în care se prevede altfel în lege. Fără a ne limita celelalte drepturi și căi de atac, putem îndepărta un astfel de cod și/sau contul dvs. atunci când apare orice încălcare a acestei secțiuni. Pentru întrebări sau informații suplimentare, contactați-ne la www.helppy.com/help.
Vouchere
Voucherele Helppy sau codurile promoționale pentru oferte speciale sau reduceri („Vouchere”) pot fi disponibile și pot fi utilizate pentru plata parțială sau integrală a serviciilor profesionale.
Sunteți de acord că veți utiliza doar un voucher per persoană și că veți utiliza Voucherele în conformitate cu termenii și condițiile voucherelor.
Sunteți de acord că veți respecta termenii și condițiile voucherelor.
Utilizarea voucherelor este, de asemenea, supusă termenilor și condițiilor de mai jos referitoare la cardurile de cadouri.
Cardurile de cadouri
Cardurile Helppy de cadou („Carduri de cadou”) sunt rambursabile numai pentru serviciile profesionale. Cardurile de cadouri nu au nici o valoare in numerar si nu pot fi răscumpărate in numerar, cu excepția cazului in care se prevede altfel prin lege.
Cardurile de cadouri vor trebui prezentate în momentul achiziției și orice sold disponibil va fi aplicat achiziției dvs.
Cardurile de cadouri nu expiră și nu există nicio taxă pentru inactivitate, stare de inactivitate sau taxe de servicii asociate cardurilor cadou.
Sunteți de acord că veți respecta termenii și condițiile asociate cardului de cadouri.
Cardurile de cadouri nu pot fi înlocuite în cazul pierderii sau furtului și nu pot fi combinate cu alte carduri de cadouri, vouchere, bonuri cadou sau alte cupoane.
Cardurile de cadouri nu pot fi folosite pentru achiziții anterioare, credite sau pentru achiziționarea altor carduri de cadouri și nu pot fi folosite pentru a efectua plăți pentru achiziționarea de articole de la terți.
Ne rezervăm dreptul de a limita cantitățile de carduri de cadouri achiziționate de orice persoană sau entitate și de a anula cardul de cadouri dacă considerăm că acestea au fost obținute prin mijloace frauduloase sau neautorizate. Mai precis, nu puteți achiziționa sau obține un cadou a cărui valoare să depășească suma de 10,000 de dolari.
Nu există card de credit, linie de credit, protecție împotriva descoperirii de cont sau cont de depozit care să fie asociat cardului dvs. de cadouri. Soldurile neutilizate ale cardului de cadouri nu sunt transferabile și nu puteți vinde cardul de cadouri sau să solicitați schimbarea acestuia, deși puteți oferi acest card altcuiva drept cadou.
Un card de cadouri este considerat nul dacă este copiat, modificat, transferat, achiziționat sau vândut.
Achiziționarea de carduri de cadouri este definitivă, iar acestea nu sunt rambursabile. Toate vânzările sunt definitive.
Ne rezervăm dreptul de a corecta soldul unui card de cadouri dacă vom considera că a survenit o eroare de facturare și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru astfel de erori de facturare.
Cardurile de cadouri și utilizarea lor fac obiectul prezentului contract (inclusiv politica de confidențialitate), iar utilizarea cardului de cadouri constituie acceptarea prevederilor acestuia. Termenii și condițiile aplicabile pot fi modificate fără notificare prealabilă. În cazul în care legile referitoare la cardul de cadouri necesită termeni și condiții suplimentare sau diferite, atunci se vor aplica termenii și condițiile rezultate în urma modificărilor aduse. Pentru întrebări sau informații suplimentare, contactați-ne la www.helppy.com/help.
În cazul în care nu vă utilizați cardul de cadouri pentru o anumită perioadă de timp, este posibil să fim nevoiți să cedăm soldul disponibil pe cardul dumneavoastră de cadouri către stat, conform legii aplicabile în cazul proprietăților nerevendicate sau abandonate din statul respectiv. Deși cardul dumneavoastră de cadouri nu expira, dacă vom fi obligați să cedăm soldul rămas pe cardul dumneavoastră de cadouri în temeiul legii unui stat care se aplică în cazul proprietăților nerevendicate, atunci, în baza aplicării legii, vom fi exonerați de orice fel de răspundere sau obligații ulterioare asociate cardului dumneavoastră de cadouri și este posibil să fie necesar să contactați administratorul statal al proprietăților nerevendicate pentru a încerca să vă recuperați soldul neutilizat de pe cardul de cadouri. Pentru a vă proteja dreptul de a continua să utilizați soldul rămas pe cardul dumneavoastră de cadouri, vom depune toate eforturile rezonabile pentru a vă exclude cardul de cadouri de sub incidența legii aplicabile proprietăților nerevendicate.
8. Drepturile de proprietate intelectuală
Platforma Helppy și informațiile, datele, conținutul și materialele pe care le conține aceasta („Materiale Helppy”) sunt proprietatea Helppy și/sau a afiliaților, filialelor, companiilor-mamă și licențiatorilor săi, cu excepția conținutului generat de utilizator, pe care Helppy are dreptul de a-l utiliza așa cum este descris mai jos. Materialele Helppy sunt protejate împotriva copierii și diseminării neautorizate conform legislației române privind drepturile de autor, dreptul mărcilor comerciale, convențiile internaționale și alte legi privind proprietatea intelectuală. Helppy și/sau afiliații, filialele, companiile-mamă și licențiatorii săi sunt și vor continua să fie proprietarul unic și exclusiv al tuturor drepturilor, titlurilor și intereselor legate de toate drepturile de proprietate intelectuală aferente. Orice utilizare a materialelor Helppy, în afară de cele permise în mod explicit în prezentul contract, este interzisă fără permisiunea prealabilă a Helppy și/sau titularului drepturilor. Mărcile de servicii și mărcile comerciale Helppy, inclusiv, și fără a se limita la, www.helppy.ro și logo-ul Helppy, sunt mărci de servicii deținute de Helppy. Oricare alte mărci comerciale, mărci de servicii, logo-uri și/sau denumiri comerciale ce apar pe platforma Helppy sunt proprietatea deținătorilor respectivi. Nu puteți copia sau utiliza niciuna dintre mărcile, logo-urile sau denumirile comerciale care apar pe platforma Helppy fără acordul în scris al proprietarilor acestora.
9. Reclamații legate de drepturile de autor și responsabilul pentru drepturile de autor
Helppy respectă proprietatea intelectuală a altora și se așteaptă ca utilizatorii să facă același lucru. Helppy va răspunde la notificările de presupusă încălcare a drepturilor de autor care sunt transmise în mod corespunzător și care respectă legislația aplicabilă. În cazul în care o persoană sau o entitate are convingerea de bună credință că orice materiale furnizate în cadrul platformei Helppy sau în legătură cu platforma Helppy încalcă drepturile de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală ale persoanei sau entității respective (o astfel de persoană sau entitate, va fi denumită în continuare „Reclamant”) și trimite către Helppy o notificare de încălcare a drepturilor de autor prezentată în mod corespunzător, conform celor stipulate mai jos, Helppy va investiga și, dacă determină, la discreția sa, faptul că materialul încalcă prevederile, Helppy va elimina conținutul, iar în cazul încălcărilor repetate, poate anula accesul utilizatorului care a postat un astfel de conținut pe platforma Helppy. Toate notificările prin care se va susține încălcarea drepturilor de autor trebuie să conțină următoarele:
Identificarea dreptului de proprietate intelectuală care se presupune că a fost încălcat. Trebuie incluse și toate numerele de înregistrare relevante sau o declarație privind dreptul de proprietate al Reclamantului asupra lucrărilor.
O declarație care identifică în mod specific locația materialului care încalcă legislația, cu suficiente detalii încât acesta să poată fi identificat în cadrul platformei Helppy. Vă rugăm să rețineți: nu este suficient să furnizați doar un URL top level (de exemplu .com, .org).
Numele complet, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail a Reclamantului.
O declarație potrivit căreia Reclamantul are convingerea de bună credință că utilizarea materialelor despre care se presupune că încalcă drepturile nu este autorizată de către proprietarul drepturilor sau de către agenții acestuia sau prin lege.
O declarație potrivit căreia informațiile incluse în notificare sunt exacte și, în temeiul penalității de sperjur, Reclamantul este autorizat să acționeze în numele proprietarului drepturilor de autor sau al altor drepturi de proprietate care se presupune că au fost încălcate.
O semnătură fizică sau electronică a unei persoane autorizate să acționeze în numele proprietarului drepturilor de proprietate intelectuală care se presupune că sunt încălcate.
Informațiile de contact Helppy unde se poate trimite notificarea presupusei încălcări a drepturilor de autor sunt:
Email: office@helppy.ro
10. Aplicația / Dispozitivele mobile
Platforma Helppy vă poate permite să accesați serviciile noastre, să descărcați aplicațiile noastre, să încărcați conținut pe platforma Helppy și să primiți mesaje pe dispozitivul mobil (denumite în mod colectiv „Opțiuni ale aplicațiilor mobile”). Furnizorul de servicii de telefonie mobilă utilizat pe dispozitivul dvs. mobil poate interzice sau restricționa anumite opțiuni ale aplicațiilor mobile și anumite opțiuni pot fi incompatibile cu acesta sau cu dispozitivul mobil în sine. Totodată, furnizorul de servicii mobile vă poate percepe taxe pentru mesageria standard, date mobile și alte taxe pentru a putea utiliza anumite opțiuni ale aplicațiilor mobile. Nu avem nicio responsabilitate sau răspundere pentru taxe sau tarife pe care le suportați atunci când utilizați unele opțiuni ale aplicațiilor mobile. Trebuie să verificați cu furnizorul dvs. de servicii mobile dacă se vor aplica taxe sau tarife, ce planuri (de abonament) sunt disponibile și cât costă acestea. De asemenea, trebuie să contactați furnizorul dacă aveți orice alte întrebări referitoare la aceste probleme.
Sunteți de acord că utilizarea dvs. a aplicațiilor este supusă oricăror condiții stabilite în termenii de serviciu ai terților care furnizează dispozitivul mobil pe care funcționează aplicația (de exemplu, Apple iOS sau Android).
Helppy nu este răspunzător dacă nu aveți un dispozitiv mobil compatibil sau dacă descărcați o versiune greșită a aplicației pentru dispozitivul mobil. Helppy își rezervă dreptul de a înceta utilizarea aplicațiilor sau a oricărui alt aspect al platformei Helppy, dacă utilizați aplicații sau accesați platforma Helppy de pe un dispozitiv incompatibil sau neautorizat.
11. Modificări ale platformei Helppy
Ne rezervăm dreptul, la propria noastră discreție, de a revizui, îmbunătăți, modifica sau întrerupe, temporar sau permanent, platforma Helppy sau orice conținut sau informație din platforma Helppy, cu sau fără notificare. Nu vom fi răspunzători față de nicio parte pentru modificări sau întreruperi ale platformei Helppy.
12. Confidențialitate
Termenul de "Informații confidențiale" înseamnă orice secret comercial al Helppy, informații confidențiale și protejate, informații personale și toate celelalte informații și date deținute de Helppy care nu sunt cunoscute în general de public sau de alți terți și care ar putea genera valoare, economică sau de alt tip, în urma utilizării sau divulgării lor. Platforma Helppy conține elemente securizate care sunt accesibile numai celor cărora li s-a acordat un nume de utilizator și o parolă prin Helppy. Informațiile conținute în elementele securizate ale platformei Helppy sunt confidențiale și protejate. Dvs. luați la cunoștință faptul că Informațiile confidențiale (așa cum sunt definite în continuare) reprezintă active valoroase, speciale și unice ale Helppy și sunteți de acord să nu utilizați Informațiile confidențiale în alt scop în afară de acela de a vă putea conecta la platforma Helppy, așa cum este permis în mod explicit în baza prezentului contract și numai pe perioada de valabilitate a acestuia. Nu veți divulga sau transfera (ori încerca să îi determinați pe alții să dezvăluie sau să transfere) nicio Informație confidențială în niciun scop. Veți notifica imediat în scris Helppy cu privire la orice circumstanțe care pot constitui divulgarea, transferul sau utilizarea neautorizată a Informațiilor confidențiale. Veți pune în aplicare măsuri tehnice, fizice și administrative de protecție rezonabile pentru a proteja Informațiile confidențiale împotriva pierderii sau furtului, precum și împotriva accesului, divulgării, copierii, transferului, modificării sau utilizării neautorizată. Veți returna la Helppy toate materialele originale și orice copie a acestora care conțin Informații confidențiale în momentul încetării din orice motiv a prezentului contract.
13. Legea aplicabilă; Jurisdicția
Prezentul contract este reglementat și interpretat în conformitate cu legislația României, fără a aduce atingere principiilor conflictelor de legi. Pentru toate litigiile care nu fac obiectul arbitrajului, sunteți de acord să vă supuneți jurisdicției exclusive a instanțelor de judecată competente și aferentă localizării acestora.
14. Cesiune
Prezentul contract nu poate fi atribuit sau transferat de către dumneavoastră fără aprobarea noastră scrisă oferită în prealabil. Putem atribui sau transfera prezentul contract fără consimțământul dvs., inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele cazuri de cesiune:
unei companii-mamă sau filiale,
unui dobânditor de active,
unui succesor sau dobânditor.
Orice cesiune care încalcă prezenta secțiune este nulă și neavenită. Prezentul contract este in beneficiul succesorilor și cesionarilor.
15. Modificări ale contractului
Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră absolută, de a schimba, modifica, adăuga, completa sau șterge oricare dintre termenii și condițiile prezentului contract în orice moment, cu sau fără notificare prealabilă. Dacă orice modificări viitoare ale acestui contract sunt inacceptabile pentru dvs. sau vă determină să nu mai fiți în conformitate cu prezentul contract, trebuie să întrerupeți și să încetați imediat utilizarea platformei Helppy. Utilizarea în continuare a platformei Helppy în urma oricărei revizuiri a prezentului contract constituie acceptarea dvs., completă și irevocabilă, a oricăror astfel de modificări.
16. Programul de asigurare a calității / Politica de control a calității
Efectuăm inspecții aleatorii asupra calității în mod regulat pentru a revizui calitatea muncii membrilor echipei noastre în timpul în care aceștia sunt de serviciu.
Acestea sunt cele 3 metode pe care le utilizăm pentru a menține verificările asupra calității:
„Vizita neanunțată” - pentru a ne asigura că echipa de curățenie folosește echipamentul adecvat și își îndeplinește sarcinile în mod corespunzător și complet.
„Inspecția la fața locului” - o vizită realizată cu un membru al echipei de curățenie și/sau împreună cu clientul în timpul programului normal de lucru.
„Monitorizarea ulterioară” - un scurt apel telefonic din partea agenților noștri de la serviciul pentru clienți după încheierea sesiunii.
17. Informații de contact
Dacă aveți întrebări referitoare la acest contract, vă rugăm să ne contactați la office@helppy.ro.
DECLAR PRIN PREZENTA CĂ AM CITIT ȘI AM ÎNȚELES TERMENII DE UTILIZARE ȘI POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI SUNT DE ACORD CĂ UTILIZAREA PLATFORMEI HELPPY ESTE O DECLARAȚIE A ACORDULUI MEU DE A-MI ASUMA TOATE OBLIGAȚIILE ÎN CONFORMITATE CU TERMENII ȘI CONDIȚIILE PREZENTULUI CONTRACT.