POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE APLICABILĂ CLIENȚILOR

HELPPY HOME FM S.R.L, cu sediul social în București Sectorul 1, Str. STOICA LUDESCU, Nr. 12, MODUL 3 ÎN SUPRAFAŢĂ DE 6 MP, Etaj 2, identificată prin J40/14251/2019,ROONRC.J40/14251/2019, CUI 41800574 are calitatea de operator de date cu caracter personal ale clienților aplicației si siteului helppyhomefm.


1. Datele personale pe care le prelucrăm

• Nume, număr de telefon, e-mail

• Geolocația clientului ora

• Informații despre plată

• Informații despre dispute

• Adresa furnizată de către client

• Detalii despre încăperea/dependința unde se vor presta serviciile de c curățenie (ex. nr de camere, tipul imobilului, suprafața etc)


2. Scopul prelucrării informațiilor

• Colectăm și prelucrăm datele cu caracter personal în scopul conectării clienților cu personalul de curățenie și pentru prestarea serviciilor de curățenie într-un mod eficient

• Afișăm datele despre geolocație, locuință și numărul de telefon al clienților pentru a fi vizualizate de personalul de curățenie astfel încât aceștia să poată presta serviciile de curățenie mai eficient. Colectarea datelor privind geolocația se oprește la închiderea aplicației.

• Putem folosi datele privind geolocația în scopul rezolvării problemelor legate de calitatea serviciilor de curățenie prestate.

• Folosim detaliile de contact pentru a notifica clienții cu privire la actualizarea aplicației si siteului helppyhomefm

• În comunicarea cu dvs. vom folosi datele reprezentând numele, numărul de telefon si emailul.

• Obținem detaliile de plată pentru a procesa plățile efectuate de clienți pentru personalul care prestează serviciile de curățenie.

• Datele privind asistența acordată clienților sunt colectate de la caz la caz și stocate în scopul soluționării disputelor și a diverselor diferende legate de calitatea serviciilor furnizate de către personalul nostru.


3. Temeiul juridic

• Datele personale sunt prelucrate în scopul furnizării serviciului de curățenie contractat de clienți prin intermediul aplicației si siteului helppyhomefm. Pentru utilizarea serviciilor helppyhomefm, utilizatorii au ca cerință preliminară exprimarea acordului cu privire la prelucrarea datelor de identificare și a celor privind geolocația.

• Datele cu caracter personal pot fi prelucrate din interese legitime care justifică acest demers, de exemplu, investigarea și detectarea plăților frauduloase.


4. Destinatari

• Datele personale ale clienților sunt dezvăluite numai angajatului care va presta serviciile de curățenie prin activarea aplicației; în acest caz, angajatul va putea vedea numele, numărul de telefon și datele privind geolocația clientului.

• După prestarea serviciului de curățenie, numele și numărul de telefon ale clientului vor rămâne vizibile pentru angajat timp de 24 de ore. Acest lucru este necesar pentru ca angajații să poată rezolva orice probleme care pot apărea în legătură cu prestarea serviciului, cum ar fi de exemplu, contactarea clientului în cazul în care angajatul a uitat un obiect personal în locuința clientului sau clientul nu este mulțumit de serviciul prestat în integralitate, angajatul a schimbat locul unui obiect din imobil, iar clientul nu îl găsește fără ajutor etc.

• Feedback-ul dat de clienți cu privire la calitatea serviciului este anonim, angajatul neprimind numele și numărul de telefon ale clientului care furnizează feedback-ul și rating-ul.

• În funcție de locația clientului, datele personale ale acestuia pot fi dezvăluite companiilor și partenerilor HELPPY HOME FM S.R.L. Prelucrarea datelor personale de către companii și parteneri va avea loc în aceleași condiții precum cele stipulate în prezenta politică de confidențialitate.


5. Securitate și acces

• Orice fel de date cu caracter personal colectate în cursul prestării serviciilor vor fi transferate și stocate de HELPPY HOME FM S.R.L precum și partenerilor noștri amplasați pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene. Numai angajații autorizați ai societății au acces la datele personale pe care le vor accesa doar în scopul rezolvării de probleme rezultate din utilizarea serviciilor noastre.

• Partenerii HELPPY HOME FM S.R.L pot accesa datele personale daca acest lucru este necesar în vederea asigurării serviciilor de asistență acordate clienților noștri.

• Datele de geolocație sunt prelucrate în format anonimizat și personalizate numai dacă datele privind locația dvs. trebuie să fie transmise printr-un link către dvs./ angajatul care prestează serviciile de curățenie, în scopul soluționării de dispute sau situații de fraudă.

• În scopuri de cercetare științifică, datele cu caracter personal vor fi folosite într-un format anonimizat, care nu permite identificarea persoanei.


6. Accesul și modificarea datelor

• Puteți accesa și actualiza datele dvs. personale prin intermediul aplicației si siteului helppyhomefm


7. Păstrarea datelor

• Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe perioada existenței unui cont activ de client. Astfel, dacă veți alege sa închideți contul de client, datele dvs. personale vor fi șterse din baza de date, cu excepția situației în care acest date trebuie să fie păstrate în scopuri contabile, pentru soluționarea unor dispute sau litigii, ori în scopul prevenirii fraudelor.

• Datele financiare referitoare la serviciile de curățenie prestate pentru clienți vor fi stocate timp de 3 ani de la data ultimului serviciu de curățenie prestat.

• Datele de care este nevoie în scopuri contabile vor fi stocate timp de 5 ani de la data ultimului serviciu de curățenie prestat.

• În cazul în care există suspiciuni privind comiterea de fapte penale, frauda sau furnizarea de informații false, datele vor fi stocate timp de 10 ani.

• În cazul existenței unui diferend cu privire la plată, datele vor fi păstrate până la soluționarea acestuia sau până la prescripția pretențiilor.

• Datele privind istoricul prestării serviciilor de curățenie în locuința dvs. vor fi stocate timp de 3 ani, după care vor fi anonimizate.

• Precizăm faptul că dezinstalarea aplicației helppyhomefm de pe aparatul dvs. nu va conduce automat la ștergerea datelor cu caracter personal.

• Dacă timp de 3 ani aplicația helppyhomefm nu va fi utilizată, vă vom notifica cu privire la acest aspect și vă vom solicita să confirmați dacă acel cont este activ. În ipoteza în care nu vom primi niciun răspuns, contul va fi închis, iar datele dvs. cu caracter personal vor fi șterse, cu excepția situațiilor în care aceste date sunt necesare în scop contabil, pentru soluționarea diferendelor sau prevenirea comiterii de fraude.


8. Ștergerea

• Vă rugăm să rețineți faptul că orice solicitare a datelor dvs. cu caracter personal se poate soluționa numai prin ștergerea contului pe care îl folosiți. Astfel, dvs. nu veți mai putea utiliza aplicația helppyhomefm în situația în care ați șters contul.

• De asemenea, menționăm că vom răspunde oricăror solicitări primite prin e-mail de ștergere a datelor cu caracter personal în termen de 30 de zile. Prin răspunsul din partea noastră veți regăsi și perioada în care vor fi șterse acestea.


9. Portabilitatea

• Vă asigurăm că vom răspunde oricăror solicitări primite prin e-mail privind transferul de date cu caracter personal în termen de 30 de zile și vom preciza când va avea loc transferul. După ce vom verifica situația utilizatorului menționat, vă vom pune la dispoziție datele dvs. personale, respectiv detaliile de contract, istoricul serviciilor de curățenie prestate ș informațiile despre plată.

10. Marketing direct

• HELPPY HOME FM SRL va folosi adresa dvs. de e-mail și/sau numărul dvs. de telefon numai pentru a vă trimite mesaje directe de marketing dacă ne-ați dat permisiunea în acest sens prin intermediul website-ului sau aplicației helppyhomefm . Putem personaliza mesajele de marketing directe folosind informațiile despre modul în care utilizați serviciile helppyhomefm (frecvență a utilizării, plăți).

• Dacă nu mai doriți să primiți mesaje de marketing directe, vă rugăm să dați click pe linkul "Dezabonare/Unsubscribe" din aplicația helppyhomefm.


11. Soluționarea disputelor

Disputele referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt soluționate prin intermediul serviciului de relații cu clienții ( EMAIL) sau contactând

Autoritatea de supraveghere este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal care poate fi contactat la numerele de telefon +40.318.059.211
+40.318.059.212



ÎNTREBĂRI SUPLIMENTARE SAU FORMULAREA UNOR RECLAMAȚII

Vă rugăm să adresați întrebările dumneavoastră privind subiectul protecției datelor și orice cerere pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră la următoarele informații de contact:

EMAIL: office@helppy.ro

ADRESĂ POȘTALĂ: București Sectorul 1, Str. STOICA LUDESCU, Nr. 12, MODUL 3 ÎN SUPRAFAŢĂ DE 6 MP, Etaj 2, România.

Vom cerceta și vom încerca să soluţionăm orice astfel de reclamaţie sau cerere cu privire la drepturile dumneavoastră.

Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de răspunsul primit, puteți depune o reclamație şi la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Puteţi găsi informaţii suplimentare privitoare la procedura de mai sus pe pagina http://dataprotection.ro/?page=procedura_de_solutionare_a_plangerilor .



TERMENI ȘI CONDIȚII APLICABILE CLIENTULUI

Termenii și Condițiile Generale de față, reglementează modul de utilizare a aplicației helppyhomefm – o tehnologie care pune în legătură CLIENȚII cu ANGAJAȚII pentru prestarea serviciilor de curățenie, mentenanta, reparatii, amenajari, gradinarit în locuințe .

Termenii „noi” sau „nouă” se referă la proprietarul aplicației helppyhomefm, HELLPY HOME FM SRL. o societate privată cu răspundere limitată înființată în Romania, cu sediul social în București Sectorul 1, Str. STOICA LUDESCU, Nr. 12, Etaj 2, identificată prin J40/14251/2019,ROONRC.J40/14251/2019, CUI 41800574

Pentru a utiliza aplicația helppyhomefm trebuie să fiți de acord cu termenii și condițiile aplicabile Clienților, prezentate mai jos:


1. Utilizarea aplicației helppyhomefm

1.1 Helppy Home FM S.R.L furnizează servicii în locuințele clienților. Serviciile sunt prestate de personalul specializat. Orice dispută referitoare la drepturile consumatorilor, apărute din obligații legale sau obligații prevăzute în temeiul legislației aplicabile furnizării serviciilor de curățenie se vor soluționa între Helppy Home FM S.R.L și client. Datele despre personalul specializat și serviciile de curățenie pe care le prestează aceștia sunt disponibile în aplicația helppyhomefm, iar chitanțele/facturile pentru prestarea serviciilor vă vor fi trimise la adresa de e-mail precizată în profilul creat de client.

1.2 La utilizarea aplicației helppyhomefm, puteți alege să plătiți pentru serviciul direct angajatului sau prin instrumentul de plată disponibil din aplicația helppyhomefm.

1.3 În timpul instalării aplicației helppyhomefm, numărul de telefon mobil al clientului este asociat printr-un link cu contul de utilizator helppyhomefm și adăugat în baza noastră de date. Dacă nu mai utilizați acel număr de telefon, trebuie să ne notificați în termen de 7 zile pentru a ne permite să anonimizăm datele contului dvs. Dacă nu ne notificați cu privire la modificarea numărului dvs. de telefon, operatorul de telefonie mobilă poate aloca același număr unei alte persoane și, la utilizarea aplicației helppyhomefm, această terță persoană va putea vizualiza datele dvs. personale.


2. Coduri promoționale

2.1 helppyhomefm vă poate trimite coduri promoționale de la o promoție la alta. Creditul asociat codurilor promoționale poate fi folosit pentru plată la finalizarea unui serviciu ori pentru alte opțiuni sau beneficii privind serviciile și/sau serviciul unei Terțe Persoane și care fac obiectul unor termeni suplimentari referitori la codurile promoționale. Datele de expirare a codurilor promoționale vor fi afișate în aplicație după introducerea în contul dvs. a codului promoțional primit.

2.2 Dacă valoarea serviciului prestat către dvs. depășește creditul pe care îl puteți folosi, alocat serviciului respectiv, diferența va fi dedusă automat utilizând celelalte metode de plată specificate în contul dvs. În mod asemănător, un credit asociat unor coduri promoționale poate fi folosit numai pentru un singur serviciu și nu se poate reporta la comenzi viitoare, fiind astfel pierdut. Unui serviciu i se poate aplica un singur cod promoțional.

2.3 HELPPY HOME FM S.R.L își rezervă dreptul de a anula orice cod promoțional oricând, din orice motiv, inclusiv, fără a se limita la, situația în care HELPPY HOME FM S.R.L consideră că acele coduri sunt folosite ilegal sau fraudulos, în situația codurilor emise din greșeală și a celor care au expirat.


3. Plata efectuată prin intermediul aplicației (Aplicația helppyhomefm)

3.1 Puteți efectua plata pentru servicii cu cardul, care necesită activarea prealabilă a funcției din aplicația helppyhomefm. Prin punerea la dispoziție a serviciului de plată prin aplicația helppyhomefm, HELPPY HOME FM S.R.L acționează ca agent comercial pentru furnizorii de servicii. Obligația dvs. față de furnizorul de servicii va fi îndeplinită atunci când se emite ordinul de plată pentru viramentul fondurilor către contul bancar al HELPPY HOME FM S.R.L. Dvs., în calitate de client, sunteți responsabil pentru a vă asigura că se efectuează plata și că există suficiente fonduri disponibile pentru aceasta.

3.2 La efectuarea plăților prin aplicația helppyhomefm, HELPPY HOME FM S.R.L primește plățile dvs. HELPPY HOME FM S.R.L vă poate solicita date suplimentare în scopul verificării metodei de plată.

3.3 La efectuarea plăților pentru serviciile de curățenie prin intermediul aplicației helppyhomefm, HELPPY HOME FM S.R.L nu este responsabilă pentru posibilele costuri suportate cu plățile terților (de exemplu: operatori de telecomunicații mobile, comisioane bancare). La plata prin aplicația helppyhomefm, acești furnizori de servicii pot percepe taxe suplimentare de procesare a plăților. HELPPY HOME FM S.R.L nu este responsabilă pentru aceste taxe și își declină orice responsabilitate în această privință. Metoda dvs. de plată poate fi, de asemenea, supusă unor termeni și condiții suplimentare impuse de furnizorul de servicii terță parte cu care este asociată plata; vă rugăm să revedeți acești Termeni și Condiții înainte de a folosi metoda de plată respectivă.

3.4 HELPPY HOME FM S.R.L va fi responsabilă pentru funcționarea plății prin aplicația helppyhomefm și va furniza asistență în rezolvarea problemelor. Soluționarea disputelor referitoare la plățile prin intermediul aplicației helppyhomefm au loc tot prin intermediul nostru. Pentru serviciul de Asistență Plăți vă rugăm să ne contactați la: email/nr de telefon . Solicitările transmise prin e-mail sau prin aplicația helppyhomefm vor primi răspuns în interval de o zi lucrătoare. HELPPY HOME FM S.R.L va rezolva reclamațiile și solicitările referitoare la Plăți prin aplicația helppyhomefm în termen de două zile lucrătoare.


4. Plasarea comenzilor de servicii de curățenie și anularea acestora

4.1 Dacă veți comanda un serviciu, iar aplicația vă repartizează personal specializat în acest sens, atunci se va considera că s-a plasat comanda pentru serviciile respective.

4.2 Anularea utilizării unui serviciu comandat este considerată a avea loc în situația în care aplicația helppyhomefm răspunde comenzii dvs., dar ulterior dvs. o respingeți, anulați sau refuzați serviciul. Atunci când o cerere de serviciu este anulată după o anumită perioadă de timp, va trebui să plătiți o taxă de anulare, conform Termeni si conditii.

4.3 Dacă anulați o cerere de serviciu în mai multe rânduri succesive în termen de 24 de ore, vă putem bloca temporar contul în semn de avertizare. După câteva astfel de avertismente, vă putem suspenda contul pe perioade de timp mai lungi (de exemplu: 6 luni). După acea perioadă puteți solicita reactivarea contului, cererea dvs. urmând a fi supusă analizei HELPPY HOME FM S.R.L.

4.4 Atunci când angajatul notifică clientul despre sosirea acestuia la punctul de întâlnire, iar clientul sau persoanele pentru care a fost comandat serviciul nu răspund într-un anumit interval de timp, conform specificațiilor aplicației helppyhomefm, atunci solicitarea va fi considerată anulată.

4.5 Înainte de sosirea angajatului și primirea unei notificări corespunzătoare din aplicație, aplicația helppyhomefm va taxa tariful conform schemei tarifare menționate în aplicația helppyhomefm .


5. Licența de utilizare a aplicației helppyhomefm

5.1 Atâta timp cât respectați prevederile acestor termeni și condiții generale aplicabile Clienților suntem de acord să vă oferim un drept de acces la și de utilizare a aplicației helppyhomefm fără redevențe, revocabil, neexclusiv, în conformitate cu acești Termeni și condiții generale aplicabile Clienților, Notificarea privind Confidențialitatea și termenii specifici din aplicație. Dvs. nu puteți transfera sau sub-licenția acest drept de utilizare a aplicației helppyhomefm. În situația anulării dreptului dvs. de a folosi aplicația helppyhomefm se va anula și licența neexclusivă corespunzătoare.


6. Răspunderea

6.1. Întrucât aplicația helppyhomefm este un serviciu oferit de HELPPY HOME FM S.R.L, garantăm și ne asumăm responsabilitatea pentru calitatea sau deficiențele în prestarea serviciilor curățenie.

6.2. Dreptul consumatorului la primirea înapoi a banilor achitați sau o parte din aceștia, în cazul în care prestarea de servicii de curățenie nu a fost realizată sau a fost realizată defectuos este garantat de HELPPY HOME FM S.R.L. Solicitarea returnării banilor pentru serviciul de curățenie nu vă retrage pe dvs. din acordul în baza căruia a fost dată comanda pentru serviciile respective.

6.4 Aplicația helppyhomefm funcționează în baza principiului „î n funcție de disponibilitate. HELPPY HOME FM S.R.L nu declară și nu garantează faptul că accesul la aplicația helppyhomefm va fi neîntrerupt sau fără erori. În caz de defecțiuni de software, ne vom strădui să le corectăm cât de curând posibil, dar vă rugăm să rețineți faptul că funcționarea aplicației poate fi restricționată din cauza erorilor tehnice ocazionale, iar noi nu putem garanta funcționarea permanentă a aplicației, de exemplu în cazurile în care serviciile vor suferi întreruperi datorate unor situații publice de urgență.

6.5 HELPPY HOME FM S.R.L, reprezentanții, administratorii și angajații acesteia sunt răspunzători pentru pierderile sau daunele pe care le puteți suferi ca urmare a utilizării aplicației helppyhomefm sau atunci când vă bazați pe aceasta, pentru serviciul contractat prin intermediul aplicației helppyhomefm, incluzând, fără limitare: daune aduse proprietății sau pierderi financiare cauzate din vina personalului specializat în curățenie în timpul prestării serviciilor de curățenie.

6.6 Dvs. veți avea dreptul de a solicita plata de daune-interese numai dacă HELPPY HOME FM S.R.L a încălcat cu bună știință prevederile contractului. HELPPY HOME FM S.R.L nu va fi ținută răspunzătoare pentru acțiunile sau inacțiunile angajatului pentru daunele pe care acesta le cauzează angajaților, în afara timpului în care a prestat serviciile de curățenie în locuința clientului.

6.7 Sunteți de acord să despăgubiți pe deplin și să țineți HELPPY HOME FM S.R.L, societățile sale afiliate, reprezentanții, angajații și administratorii acesteia, neraspunzatori față de orice fel de pretenții sau pierderi (inclusiv de bunuri, daune-interese, costuri și cheltuieli de orice natură) pe care le suportă aceștia în urma utilizării aplicației helppyhomefm de catre dumneavoastra .

6.8 HELPPY HOME FM S.R.L vă poate opri imediat utilizarea aplicației dacă nu respectați acești Termeni și condiții generale aplicabile Clienților sau dacă considerăm că acest lucru este necesar pentru a proteja integritatea HELPPY HOME FM S.R.L sau siguranța personalului specializat în servicii de curățenie.


7. Bunele practici privind utilizarea aplicației helppyhomefm

7.1 Prin aplicația helppyhomefm vă solicităm să completați un formular de feedback. Prin aceasta le putem oferi sugestii personalului specializat în servicii de curățenie în vederea îmbunătățirii calității serviciilor lor.

7.2 Ne așteptăm să folosiți aplicația helppyhomefm cu bună credință și să aveți o atitudine respectuoasă față de personalul specializat care vă oferă serviciile de curățenie prin intermediul aplicației helppyhomefm. HELPPY HOME FM S.R.L își rezervă dreptul de a vă închide contul dacă ați încălcat prevederile acestor Termeni și condiții generale aplicabile Clienților sau dacă activitățile dvs. sunt malițioase, adică dacă rețineți plata datorată pentru furnizarea serviciilor de curățenie, comiteți acte de fraudă, sunteți nerespectuoși cu angajații HELPPY HOME FM S.R.L etc. În aceste cazuri contul dvs. din aplicația helppyhomefm poate fi revocat fără o notificare prealabilă.

7.3 HELPPY HOME FM S.R.L va depune toate eforturile necesare pentru a se asigura de faptul că numai angajații care dau dovadă de integritate și respect pentru meseria lor și pentru clienți pot utiliza aplicația helppyhomefm. Dacă aveți parte de servicii de curățenie neplăcute sau care vă aduc prejudicii, vă rugăm să notificați departamentul nostru de relații cu clienții.


**8. Modificări ale Termenilor și condițiilor generale aplicabile Clienților**

Dacă se aduc modificări substanțiale Termenilor și condițiilor generale aplicabile Clienților, atunci veți fi notificat prin e-mail sau cu ajutorul notificărilor transmise prin aplicația helppyhomefm. În cazul în care continuați să utilizați aplicația helppyhomefm, se va considera că ați acceptat modificările respective.


9. Clauze finale

Termenii și condițiile generale aplicabile Clienților vor fi guvernate de și interpretate și aplicate conform cu legile din România. Dacă există dispute rezultate din Termenii generali sau din Contract, care nu pot fi soluționate în urma negocierilor, acestea vor fi deferite spre soluționare instanțelor române competente de drept comun. În cazul în care oricare dintre prevederile Termenilor generali devine inaplicabilă, părțile vor înlocui clauza afectată cu una valabilă care va aproxima intenția și efectul economic al clauzei afectate.


Data intrării în vigoare: 01.03.2020